dinsdag 17 december 2013

Kerstballen in allerlei soorten en maten

Nu ik de kerstboom af heb valt de rest van het huis een beetje tegen, dus heb ik nog flink wat kerstversieringen gemaakt voor aan de "schilderijen" die ik al eerder gemaakt heb. Zie hier.
Laten we beginnen met het rendier, het patroon hiervoor het ik gevonden op het internet. Je moet wel een facebook-account hebben om deze te kunnen downloaden. Je vindt de tutorial hier en het patroon van het rendier hier er staat ergens op de site "free pattern" daar moet je op klikken, dan "liken" en je kunt het patroon downloaden.

Mijn kleine aanpassingen aan het patroon:
Ik heb de oortjes 2x geknipt, deze heb ik genaaid en omgedraaid omdat ik geen vilt wilde gebruiken voor de oren. Ik heb eerst de hele kop gemaakt en vervolgens het gewei er later met de hand op gezet omdat het gewei zo wat weider uit komt te staan en het er ook mooi uitziet als je er recht voor staat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten