woensdag 27 november 2013

Lego domino Adventkadootje 7

Mijn kinderen zijn gek op lego en op spelletjes dus lego-domino is een ideaal kadootje,

De domino bestaat uit 28 verschillende kaartjes met 7 verschillende afbeeldingen, de kaartjes zijn 2 bij 4 cm maar kan natuurlijk ook groter.  Ik heb de afbeeldingen via google gevonden op de lego-minifugures site. 

Benodigdheden:
Printer 
foto-papier (ik had nog A6 velletjes liggen dus die heb ik gebruikt)
karton
lijm
snijmes


Print de afbeeldingen op foto-papier. Lijm de afbeeldingen op het karton voor extra stevigheid. Ik heb met een kwastje een dun laagje lijm aangebracht anders gaat het papier bobbelen. Laten drogen onder een dik boek of iets anders zwaars. Vervolgens de afbeeldingen uitsnijden. 
En klaar!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten